marți, 24 ianuarie 2017

Moartea nu trebuie sa ne sperie!

Sunt destul de tanara pentru a ma gandi la moarte, dar sunt constienta ca intr-un anumit moment al vietii mele voi fi  lipsita de puteri si voi pierde lupta cu moartea. Fie ca acest lucru se va intampla natural, fie in vreun accident, se va intampla, deci nu trebuie sa ma tem de asta. In ultima vreme am tot auzit despre modalitatile de "pastrare" a trupului dupa trecerea in nefiinta si am zis sa ma interesez. Dupa cum bine stim, la noi in tara cel mai des trupul neinsufletit este ingropat. Cu toate acestea, unii oameni isi exprima dorinta spre incinerare. Mai auzisem candva si despre o metoda mai noua, in care trupul este inghetat si pastrat, dar tind sa cred ca inca este la stadiul de experiment. Mereu m-am temut de doua morti, cea in foc si sa fiu ingropata de vie. Culmea, astea sunt metodele cel mai des folosite dupa moarte. Totusi, eu tind sa ma indrept catre incinerare. De ce? Nu vreau ca cei apropiati sa suporte nesfarsitele cheltuieli traditionale. Taxa incinerare este destul de mica, si totodata in pachet intra si multe alte lucruri. Astfel, ii pot "bantui" la orice ora din zi si din noapte, fiindu-le aproape. 
Pentru acest lucru m-am gandit sa apelez la serviciifunerareluca.ro. Nu stiu daca aceste servicii de incinerare Bucuresti vor mai exista atunci, dar in momentul de fata mi se pare ca servesc piata exact asa cum trebuie. Taxa incinerare nu este foarte mare, ajungand la 2200 lei cu toate serviciile incluse. Astfel, in pret intra: sicriu complet echipat, transportul in ziua incinerarii, actele necesare procesului, precum si taxele aferente. Deci acest pret incinerare umana crematoriu nu este atat de mare pe care va asteptati. Ba mai mult, apropiatii ar putea opta pentru pachetul decontat de CNPAS care este gratuit. Numai ganditi-va ce inseamna inhumarea si cate batai de cap se dau celor dragi! Nu este un secret ca acest pret incinerare crematoriu include si manipulare spital. 
Cred ca am fost destul de clara cand am incepu sa va spun de ce prefer incinerarea. Pentru mai multe detalii despreincinerare umana pret puteti accesa serviciifunerareluca.ro. De asemenea, daca nu sunteti de acord cu mine, site-ul prezinta si metodele traditionale la un pret accesibil tuturor buzunarelor. Totusi, pana voi muri ma voi bucura din plin de viata si nu voi rata niciun moment de fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!